Sonntag, 11. Juni 2017

Bloobel: June FB-Progressive Challenge: Fantasy Creatures

Hey Bloobels


Es gibt auch in diesem Monat wieder eine Progressive Challenge 
There is also a Progressive Challenge again this month


Diesmal gab es verschiedene digitale Images zur Auswahl
This time, there were different digital images to choose from


Ich habe mich entschlossen, meinen ersten Beitrag mit dem Drachen zu machen.
I decided to make my first contribution with the dragon.


Den Hintergrund habe ich mit Distress Oxide Farben erstellt
The background i made with Distress Oxide Colors


Koloriert mit Polychromos
Colored with Polychromos

Die beiden Kerle gehören zu den exclusiven TrooBloo Images
The two guys belong to the exclusive Troobloo Images



Mehr Infos zu dem TrooBloo - Abo findest du
You can find more information about the TrooBloo subscription

Bloobel Stamps Subscription.


Bis bald...
See you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"


Challenges















Kommentare:

  1. Love this! I love dragons too. So amusing. Thanks for sharing this with us at Crafting with Dragonflies for our current challenge.

    AntwortenLöschen
  2. This card makes me smile! I love the playfulness of it. Your coloring is outstanding!

    Thank you for sharing your talent with us in the "For Men" challenge at International Art & Soul.

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"