Sonntag, 14. Mai 2017

Bloobel: Tea is always a good idea

Hallo Bloobels
Hello Bloobels


Es gibt wieder einige neue Digis im Shop und 
ich habe 2 davon auf einer Karte kombiniert.
There are again some new Digis in the shop and
I have combined 2 of them on one card.



Ich fand die 2 zusammen sehr passend
I found the 2 together very fitting



Sie verschüttet den Tee...
er wischt alles wieder auf.
She spills the tea ...
He wipes everything up again.






Beide Bilder coloriert mit Polychromos
Both Images colored with Polychromos


Bis bald...
See you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"


Challenges

















Kommentare:

  1. Fabulous and wonderful card Tina thank you for joining us over on
    Morgans Art World Challenge Blog
    Dianne xx
    MAW Creative Team

    AntwortenLöschen
  2. Thank you for sharing brightly colored your card with us at Making Memories Crafting.

    AntwortenLöschen
  3. Fabulous fun card!
    Thank you for sharing with us over at "Making Memories Crafting". Best of luck with your entry and please do join us again very soon.

    Mary DT member for Making Memories Crafting...

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"