Dienstag, 21. März 2017

Bloobel: "Night Fever, Night Fever"

 Hallo ihr Nachtschwärmer
Hello all night owls


Ich konnte nicht anders... 
ich musste mit diesen neuen Digi Stamp einfach etwas anstellen.
JETZT!
I could not help it ...
I had to do something with this new Digi Stamp.
NOW!


Ich habe ein Tag entworfen mit Glitzerfolie wie bei einer Discokugel.
Coloriert habe ich mit Touch Twin Markern.
I have designed a TAG with glitter foil like a disco ball.
And i colored with Touch Twin Markers.

"Disco Fever"

Das ist ein TROOBLOOer Digi und 
der wird erst später für alle anderen im Shop zu haben sein.
This is a TROOBLOOer Digi and
which will be available later for everyone else in the shop.


Wenn ihr den aber jetzt schon haben möchtet...
dann nix wie in den Shop und das Abo abschließen.
If you want to have that but now already ...
then go in the shop and get the subscription.

Bloobel Stamps Subscription.

Genaue Infos gibt es im Shop
Detailed information is available in the shop

oder kommt in die FB - Bloobel Gruppe
Or comes into the FB - Bloobel group

Kein automatischer Alternativtext verfügbar.

Bis bald...
see you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"


Challenges














Kommentare:

  1. This is such a cute tag, and look at that image!! Love the disco ball background! Thanks very much for joining in the fun at PIP Challenges!

    AntwortenLöschen
  2. This is a fabulous tag, very 70's, great image and colours.
    Thank you for joining our 'Anything but a card' challenge this week at Allsorts.

    Kath

    AntwortenLöschen
  3. A beautiful creation displayed and a gorgeous colour combo for our challenge this time at ALLSORTS challenge for the theme, "ANYTHING BUT A CARD", hope to see you again. ♥[aNNie DT for Allsorts Challenges]

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"